THREE SWALLOWS

30 oktober 2011

Pluggipluggi

30 oktober 2011

Den här veckan gick verkligen fort! Kommer nog bli ganska mycket att göra med de nya kurserna. Synd att samhällsplanering visade sig vara otroligt tråkig. För det var ju ingen samhällsplanering som man kunde tro utan dimensionering av gator och vägar. Inte min grej! Annars har jag hunnit med bullbak med Sara och Jonathan, te hos Karin, SVR:s branchdag, VARM-kickoff, badminton med Sara, Jonathan och Henke och ost- och vintjejkväll hos Mikaela med Sara E, Sara J och Caroline. Igår var jag och Henke hemma och pluggade och skrev CV. Han har så himla mycket att göra efter att ha hoppat in i nya kurser som pågått sen innan och så VARM och eventveckan som kommer snart så jag har mest varit glad som fått några timmar med honom hemma.





Mitt pannband som jag stickat blev klart till slut, fast här ser den inte så snygg ut (och inte jag heller för den delen). Pannbandet behöver strykas först så att det inte korvar sig som på bilden.

0 Comments:

Skicka en kommentar