THREE SWALLOWS

23 oktober 2011

211 dagar av lycka

23 oktober 2011

Sju månader. Vi som tidigast kunde flytta ihop när vi varit tillsammans i minst ett år har snart bott i vår nya lägenhet i två månader. Och dom är sju månaderna har varit helt fantastiska! Och jag ser så himla mycket fram emot alla månader som ska komma för varje dag jag vaknar upp så är jag lycklig över att han finns vid min sida.

Vi har firat alla månadsdagar vi haft utom den då han var på Sicilien men igår fick vi vardagslyxa utan att det behövde ha så stor inverkan på plånboken. Vi började dagen med sovmorgon och supermysig frukost med nybakade scones. Sedan mötte vi upp Martin och Johannes och åkte till Kvibergs marknad. Marknaden var inte så bra som jag hade hoppats men roligt att ha varit där ändå. Vi köpte en trådrulle för 10 kr. När vi kom hem lagade vi lite middag och bakade bröd och sedan började vi se på Transformers 3 men pausade när Martin och Johannes kom över för att se på film. Henke gjorde negerbollar och vi tittade på The Fighter. Bra film men med otäcka scener!






Första receptet klistrades in i vår nya kokbok!

Stadsfåglar är härdade...





0 Comments:

Skicka en kommentar