THREE SWALLOWS

20 oktober 2011

Färdigtentad

20 oktober 2011

Jag har fyra helt pluggfria dagar framför mig innan nästa läsperiod rullar igång. Har som mål att försöka få klart mitt cv och ett personlig brev inför VARM, om inte för att dela ut det så åtminstone lämna in det för cv-granskning. Ska ge mig ut på jakt efter sommarjobb och höstpraktik till nästa år så småningom men jag tar mig aldrig tid att skriva cv när det finns skola för det är så otroligt svårt att få det bra! Frustrerande och inte alls kul.

Tänkte passa på att gå lite på stan och kanske sy lite senare i eftermiddag. Inget avancerat dock, mer åt laga-kläder-och-sy-in-för-breda-byxben-hållet! :) Och ikväll ska vi hälsa på farmor som inte alls är så bra längre. Har blivit jätteglömsk och förvirrad och ledsen för att hon märker att hon inte är bra. Tycker så himla synd om henne och vill att hon ska må bra och inte känna sig gammal och ensam. Hon ser så liten och sårbar ut nu.

0 Comments:

Skicka en kommentar