THREE SWALLOWS

14 augusti 2010

Working 6 to 3

14 augusti 2010

Hurra! I morgon är min sista arbetsdag för den här sommaren. I morgon är också i princip min sista sommarlovsdag den här sommaren för på kvällen är det återsamling med vnollk och alla phaddrar med planering och grillning och på tisdag kommer nollan. Jag ska fota en massa med Fote, vår fotoförening. Dessvärre fick jag lämna in min ena kamera på reparation idag. Jag måste ha pajjat den på nått sätt för nu har det blivit en blå rand på varenda bild jag tagit sedan Hardcore Superstar. Och det skulle dröja minst tre veckor innan jag får tillbaka den/ eller en ny. TUR att jag köpte försäkringen. TUR för nollningen att det inte var systemkameran. Ikväll är det korridorsfest (och det hörs). Och jag ska jobba 06-15 i morgon. Bara jag kommer upp så gör det inget, det är ju trots allt sista dagen. Då står man ut med nästan vad som helst.

0 Comments:

Skicka en kommentar