THREE SWALLOWS

16 augusti 2010

Människor ramlar runt på stan

16 augusti 2010

I morgon kommer Nollan! Lite nervöst, vi vill ju att de ska tycka att Chalmers verkar trevligt och inte totalt crazy och motbjudande som Sara tycker... Igår kväll var det lite info och grillning med vnollk och idag har jag varit i skolan och pluggat och grejat. Sommaren som i sommarlov är verkligen slut. Jobbat klart och skolan börjar. Har till och med inhandlat lite skolmaterial på Cremona idag och nya höstskor som jag tyckte att jag var i behov av (de var i varje fall väldigt snygga och inte dödligt dyra).

Idag fick jag ett underbart paket av Sara (tack tack tack!)! Innehöll lite smått och gott från Tokyo. Mycket spännande! Kommer lite bilder när jag har tid!

1 Comment:

Anonym said...

Så vänsterskon passade också? Jag tycker de var ett väldigt bra köp! Och du, jag känner mig faktiskt inte alls förolämpad när du nämner mitt chalmershat - jag känner mig snarare lite stolt. Hur freaky är inte det?

Skicka en kommentar