THREE SWALLOWS

25 augusti 2010

Rainy day

25 augusti 2010

Om jag inte blev sjuk dagen innan mina monstertentor? Ja det är väl klart! Jag kan inte andas, inte tänka och inte röra mig. Jag mår illa. Det där med att inte kunna röra mig har nog massor att göra med att Sara tog med mig på prova på-kickboxning på Fighters club i Vasastan igår. 1½ h boxande och sparkande och om jag fick spö! Jag i min kent-tröja mot min motståndade i hennes linkin park-tröja. Det var ganska roligt men våldsamma sporter är nog inte alls min grej. Träningen var dock väldigt bra och fyspasset var riktigt jobbigt. Jag trodde att jag lämnade upphopp bakom mig efter grunskole- och gymnasieidrotten.

Idag var det löning och jag kunde äntligen handla mat! Senaste veckans lunchlådor har varit riktigt fattiga. Men jag är nog fortfarande väldigt fattig. Av min lön har jag bara 2000 kr kvar efter att alla räkningar var betalda. Usch och fy! Längtar tills tentorna är gjorda i morgon och hoppas att jag klarar dem. Sedan har jag i alla fall tre dagar plugg- och jobbfria dagar innan flervariabelanalysen och byggnadsekonomin sätter igång.

3 Comments:

Lollo said...

Om jag hade tomt!! Hahaha, senaste veckan har jag ätit nudlar i kopp, billys panpizza, müsli med yoggi... Hahaha, kan iofs ha lite och göra med att jag inte har några pannor eller kastruller än. Men nu är dom påväg hit :D

Anonym said...

Om det blir omtenta blir du i alla fall inte ensam i omtentaplugget =)
Och, om tentorna är sjukt svåra kan du boxa lärarna i ansiktet!

Jakob said...

Jag vill också vara med och omtentaplugga! ;)

Skicka en kommentar