THREE SWALLOWS

28 augusti 2010

Land of 1000 dances

28 augusti 2010

Wiiiie! Jag har sommarlov. Tvingade mig att hålla mig inne och ha tråkigt igår och jag belönades med att vakna upp hyfsat frisk idag. Har tvättat på förmiddagen och sprang på Vickan och Johan i tvättstugan och pratade lite med dem. Ikväll är det husförfest i A-fiket för alla nollan och phaddrar på V, A och AE. Det skulle vara sällskapsspel, speeddating, singstar och sånt innan FestU. Försökte förgäves få ihop en förförfest till min phaddergrupp men nästan alla phaddrar i min grupp är borta i helgen så vi fick strunta i det. Jag ska springa förbi skolan och fota lite och sedan ska jag på kräftskiva i Lerum tillsammans med alla phaddrar i två grupper till. Är superpeppad för att jag aldrig varit på en kräftskiva sedan jag var liten och kan bara komma ihåg partyhattar, girlanger och haklappar.

Jag har förresten hämtat ut min lilla kamera från lagning nu så det kanske blir lite roligare bilduppdateringar snart!

0 Comments:

Skicka en kommentar