THREE SWALLOWS

12 augusti 2010

Nya människor

12 augusti 2010

Gårdagen fortsatte riktigt bra trots regnet. Stressade iväg för att träffa Magnus för en födelsedagsfika som istället blev födelsedagsöl på Kings Head. De har riktigt goda nachostallrikar (förlåt för att jag inte kunde hålla fingrarna borta...)! Sedan åkte vi förbi mig för att hämta min mobil som jag hade glömt hemma och efter det åkte vi till Götaplatsen för att se Hardcore Superstar.


Där träffade vi Andreas, Richard och jätteoväntat Felicia som jag känner från skolan. Antingen är Göteborg litet eller så är Chalmers något stort sektliknande fenomen. Det regnade lite smått och konserten var i alla fall kul att kolla på. Magnus gick och två av Andreas jobbarkompisar dök upp och efter konserten gick vi mot billig öl i Vasa och lite nattmat på Vasagrillen och sedan promenerade jag hem.

0 Comments:

Skicka en kommentar