THREE SWALLOWS

04 november 2006

Don't let the green grass fool ya

04 november 2006

 Shit, det är redan lördag. Sista lediga dagen i morgon. Det kommer aldrig att funka. Jag har knappt hunnit med hälften av alla grejjer jag velat göra, och jag skulle behöva sova. I torsdags var jag hos farmor och fikade och pratade. Det var mysigt. Fick en jättegod bakelse som smakade frukt/vanilj/choklad? Gott var det i alla fall. Sedan träffade jag lollo. Vi hade vår mysiga lilla halloween kväll, hyrde film och käkade godis. Vi lyckades stiga upp tidigt igår så vi drog in till stan vid 10. Jag köpte ett par svarta stövlar på Nilsons, helt okay men inte riktigt vad jag tänkt mig. Halv tolv åkte jag hem till Olof för att jobba lite. Städade i 4½h inför inflyttningsfesten, som inte blev så väldigt kul. Men Karin hade fixat världens godaste mat och det var helt ok när de vuxna till slut drog. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, första dagen på typ två veckor. Ikväll ska jag träffa Ida och hyra Tillsammans och mysa.

0 Comments:

Skicka en kommentar