THREE SWALLOWS

20 oktober 2006

Party

20 oktober 2006

Äntligen fredag. Det är så skönt. Den här veckan har varit både bra men hemskt seg samtidigt. Har knappt hunnit med den, om man kan säga så. I tisdags hade jag fysikprov, som sket sig. Och simtest på idrotten, men det var ganska skönt att simma. Faktiskt. På kvällen åkte jag pendeltåget till Lerum med Miriam för att titta på Ida's teaterpjäs om Odysseus resa, det var hur bra som helst! Ida äger hela världen enligt mig.


I onsdags var det en vanlig dag. Jag var på dansen och på kvällen var jag hos farmor. Kom hem elva, trött som utav bara fan. Mådde lite illa den kvällen. I går hade vi datakunskapsprovet. Glömde gruppera och gjorde ingen snygg tab-tabell med punktfyllning och tabstop, but who cares anyway.  Idag blire miniparty här hemma hos mig. Lollo, Henke o Sami kommer över och myser :) Nu måste jag städa upp lite tror jag. See ya.

0 Comments:

Skicka en kommentar