THREE SWALLOWS

21 oktober 2006

Last night a DJ saved my life

21 oktober 2006

Det blev en riktigt mysig kväll idag. Låg i soffan med Olof och slappade i typ 6 h och nu borde jag definitivt gå och lägga mig. I morgon ska jag sova hela dagen om det behövs, börjar kännas segt i kroppen. Förresten så är biljetterna till Sthlm ordnade nu. Känns skönt. Är dock fortfarande lite tveksam till alltihop men det blir trevligt att träffa Max, Hanna och Pelle i alla fall. Time for sleep. Nighty.


Det blev en galen och mysig kväll igår, dock en del att städa upp idag. Sami flummade som vanligt och jag och Henke lallade runt lite vi med. Lollo var trött men så söt som vanligt. Det kokades soppa och nudlar igår och imorse åt vi tillochmed gröt. Ovanligt få protester, och det smakade tillomed bra.

Ikväll blir det lugnt. Ska slappa lite i soffan med mina skoluppgifter och dricka te och ha det mys. Skönt att vara lite ensam efter att ha delat mitt sovrum med tre till. I morgon blir det fortsatt lugnt och på måndag börjar en ny vecka med massa att ta sig igenom. Men det funkar, en grej i taget. Det är så man lever i nuet, hinner inte tänka framåt eller bakåt med alla sysslor man har. Höstdeppresion, vadå? I år är det lugnt.

0 Comments:

Skicka en kommentar