THREE SWALLOWS

28 juli 2011

Första Nollan

28 juli 2011

Igår fick vi tillbaka den första nollenkäten som vi skickat ut till alla nyantagna studenter på V, och idag ringde någon som sa att han slagit mitt nummer från någon hemsida. Jag kopplade aldrig att det kunde vara en Nollan som ringde om nollningen och att han hade tagit mitt nummer på vnollk.com, så jag sa att han hade ringt fel. Typiskt! Men, nu när folk har blivit antagna så känns det lite roligt att alla Nollan finns där ute och vi har ingen aning om hur de ser ut eller vilka de är, men de vet hur vi ser ut! Weeii snart är det nollning!!!

Den här veckan har varit lite seg. Har tröttnat lite på att plugga matte och sådär. Men har träffat Sara och Fredrik och igår var Henke hemma ett par timmar så det var mysigt! Vi tog med oss smörgåsar och fika, en filt och planlösningen på vår nya lägenhet och la oss i den lilla parken alldeles brevid I-huset vid korsningen Gibraltargatan/Läraregatan (vid Hvitfeldska). Vi skissade in våra möbler och funderade på vad vi behöver köpa akut. Synd att både flytten, nollningen och omtentan är i augusti. Vill lägga massa tid på allt!

Rosorna jag fick när jag fyllde år har blivit lite hängiga så nu får de vara i en skål istället:


0 Comments:

Skicka en kommentar