THREE SWALLOWS

16 mars 2010

Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys

16 mars 2010

Trots att det är ursvårt att hålla sig vaken på föreläsningarna måste jag ändå säga att jag tycker geologin är intressant. Kan bli kul trots min tidigare skepsis mot våra nya kurser. Fast mekaniken går redan dåligt. Jag och Jonathan satt i vsop och pluggade idag. Ingenting gick ju!

I eftermiddags ställde Henke upp med en utflykt till Ikea så att jag kunde köpa matta, soffbord och lampor. Har inte riktigt vant mig vid det nya ännu, varken färgen eller lukten av mattan eller soffbordet som antingen är jättepraktiskt och matchar köksbordet eller är en stor ihålig klump mitt i rummet. Bilder kommer väl snart.

Idag kom mina två klänningar och ett spetslinne jag beställt. Glad överraskning. Jättemycket roligare att få saker på posten som man aldrig har provat.

0 Comments:

Skicka en kommentar