THREE SWALLOWS

20 mars 2010

Jobbeli jobbeli

20 mars 2010

God morgon världen. Idag mår jag bra och är glad, för jag vaknade piggare än vad jag trodde att jag skulle vara och således bör dagen på jobbet vara hanterbar. Min leilighet har blivit så fin! Efter Ikea i tisdags och Ottos underbara insats i onsdags med hylla, tavla och lampor, så vill jag nästan säga att lägenheten är fullständig... och hemtrevlig! Detta firades med en liten inflyttsfest med gänget från skolan. Men jag tror det är lite för trångt för fest. Det i kombination med pubrundan i torsdags förvandlade fest till myshäng och vi blev sittandes där det fanns plats helt enkelt.

Vi bestämde att det inte var någon bra idé att publicera bilderna vi tar med Fote privat, så jag kommer inte lägga upp bilder från pubrundan. Det är lite tråkigt! Men de kommer finnas på hemsidan så småningom, Fote.se.



1 Comment:

saraboy said...

Soffbilden är supermysig!

Skicka en kommentar