THREE SWALLOWS

28 februari 2010

Walking on a dream

28 februari 2010

Hjälp. Lollo flyttar till Rom imorgon. Tillfälligt i alla fall. Gårdagskvällen spenderades på Avalon och idag åt vi avskedsmiddag med supergod mat (musslor till förrätt, lax, risnudlar och en underbar chockladpannacotta med jordgubbar och passionsfrukt till efterrätt) och tittade på melodifestivalen.

Det hade verkligen varit trevligare att ge sig ut och resa istället för att sitta här i slasket och kugga sina tentor...

En positiv nyhet i vardagen; på måndag får jag tillträde till mitt förråd! Då ska den här lägenheten förvandlas till något mer beboeligt. Har beräknat att jag kommer frigöra minst 3 kvm! I samband med detta kommer tavlor och hyllor behöva sättas upp i betongväggar och därmed efterlyser jag en slagborr/borrhammare med tillhörande borrman/kvinna. Kaffe/te erbjuds i utbyte och kanske även fika om jag kommer ihåg att handla. Snälla, snälla, snälla!


0 Comments:

Skicka en kommentar