THREE SWALLOWS

27 januari 2010

Uttråkad

27 januari 2010

Idag kastade Jonathan en snöboll i huvudet på mig. Jag återgäldade honom med att träffa hans rygg. Inte lika klockrent men ändå en träff.
Har fortsatt med mitt konsumerande. Idag köpte jag gymkort på Fysiken där både klasskamrater, grannar, vänner och andra vänners vänner hänger. Jag är inte riktigt den där typen som bryr sig så mycket om träning. Jag gillar att ge mig ut på oregelbundna joggingturer now and then och annars nöjer jag mig med att tänka att jag borde träna mer. Men icke, skolan är ett kollektivt samhälle där allt skall göras ihop. På gott och ont. Det här kan nog bli bra i alla fall.
Det finns en nackdel med studievardagen. Jag börjar tycka att det är lite ensidigt. Antingen är vi i skolan och pluggar, eller hemma. Annars är vi på gymmet eller handlar mat, tvättar och städar. Från och med denna veckan skall även helger offras för linjär algebra och miljö- och resursanalysen.

Tove
Alex, Cev, Maja och jag med min nyinköpta rullbag.
Cev och Maja
Cev och Colin
Natte

1 Comment:

Anonymous said...

HAHA cevdet ser alldeles för nöjd ut med sitt köp på bild 4. och jag ser alldeles för arg ut på första bilden!!

marie vad mycket pengar du har! jag blir så avundsjuk. har världens köpnoja idag. måste ha allt! haha. ge mig lite pengar! puss!

Skicka en kommentar