THREE SWALLOWS

06 januari 2010

Snor

06 januari 2010

Hur kan jag frysa så? Det känns som att hela världen har blivit vinter, jag menar riktig vinter! Det är kallt ute och fruktansvärt kallt inne. Var jag än är så fryser jag. Gick till skolan för att plugga matte med Mårten men vi var tvungna att gå hem för att det var så kallt. Och min förkylning? Snor och åter snor. När jag ligger under mina täcken och fryser blir jag täppt och det är så irriterande att jag måste resa mig upp och göra saker, och då blir snoret rinnande. Jag hatar snor, jag hatar förylningar och jag hatar att vara kall. Och det är bara 6 dagar till matlabtenta och 11 dagar till inledande matematiktentan.







2009/05/05 Frukost i London. Trötta, rufsiga, bakis och fattig frukost.

1 Comment:

Otto said...

Usch för snor. Sov mycket och ta det lugnt så blir du frisk!!

Skicka en kommentar