THREE SWALLOWS

07 januari 2010

Latest news

07 januari 2010

Äntligen gör jag inget annat än pluggar! Det är alltså allt jag gjort idag (förutom tittat lite på Rasmus på luffen i morse och pausat för mat och kaffe). På vägen hem hämtade jag ut mina sängkläder på posten, trodde jag. Bara dom svartvita var med såklart (min vanliga tur med postleveranser) så jag fick ringa H&M och fråga vart dom andra tagit vägen och var mina pengar var. Vilken tur att de hade satt tillbaka pengarna de inte skulle ha, och drog dem igen, för jag skulle absolut ha de rosarandiga sängkläderna ändå! Och när jag kom hem och tittade i postfacket hade dessutom mitt gelaskin till iphonen kommit och även en kreditupplysning av 3. Dock har ingen telefon dykt upp än trots att det snart gått två veckor (och jag skulle få den efter 2-3 dagar?). Buhu.


Sexy Colin

Pojkband?

Hur många får plats?


Knark-Maja!

0 Comments:

Skicka en kommentar