THREE SWALLOWS

23 december 2009

Dan före dopparedan!

23 december 2009

Genom att färdas 6h med Swebus för ynka 250 kr (istället för SJ:s 800 kr plus eventuella förseningar) kan man hamna i Stockholm. Det har jag gjort. Syrran och Henke är på jobbet och jag håller katten sällskap och bakar lussebullar. I morgon bilar vi upp till Gävle till Henkes föräldrar och firar jul.
Lite konstigt att vara i Märsta igen. Så bekant och så avlägset på samma gång. Jag minns ju fortfarande tiden när vi växte upp här men det känns ändå som att det var ett helt annat liv. Det är mycket mer snö än i Göteborg! Superduperfint. Skall ge mig ut på en promenad lite senare.

1 Comment:

Ida said...

Wow! Jag åkte nog förbi dig med tåget igår, när jag åkte från uppsala. Hur nära har vi varit varandre utan veta det? (tåget åker genom märsta). Gul Jul!

Skicka en kommentar