THREE SWALLOWS

23 november 2009

Måndag kväll

23 november 2009

Vilken knäpp känsla. Senaste veckan har varit rätt mycket mer skola än man har kraft och viljestyrka för. Sent påkommen CAD-inlämning i fredagskväll, projektarbete med en riktigt dysfunktionell grupp med inlämning idag... Jag är trött. Jag har inte gjort något annat än pluggat. Vi satt och skrev på rapporten i 9h utan mat i skolan igår för att sedan sitta uppe halva natten och korrekturläsa och göra ändringar och självklart försov jag mig till kl8-föreläsningen imorse. Men nu är rapporten inlämnad och nu har jag kommit hem och vad gör jag nu? Jag har säkert tusen saker jag behöver göra som jag försummat på grund av skolan och ännu mer grejer jag vill göra men jag känner mig helt apatisk. Skulle vilja komma på dom där knepen en del studenter måste ha som jobbar och tränar och har fritidsaktiviteter och träffar kompisar och ändå är odrägligt pigga och trevliga. How?!




Jul på Liseberg med gänget.

0 Comments:

Skicka en kommentar