THREE SWALLOWS

17 november 2009

Ge mig ett hem!

17 november 2009

Ensam kvinna söker... nej men. En lägenhet hade varit bra. En som ligger under 4000 kr strecket, som har kök eller kokvrå och som inte ligger utanför kommunen eller för långt åt tjotaheiti. Gärna ganska snart också.

Övrigt? Jag misslyckas med allt jag gör. Två underkända tentor, det kommer bli en fin jul. Och så finns det såklart inget jobb till mig på jobbet för att ingen bor på Radisson när det är jul. Ser fram emot ett riktigt deprimerande jullov. Nej jusste. Jag måste ju plugga omtentor. Tur att man bara har sig själv att skylla.

2 Comments:

tove said...

yessss. någon annan än jag som misslyckas med tentor!
nä men seriöst marie, jag känner med dig.
vad ska vi hitta på? jag har strejkat skola i 2 dagar nu. känns helt lönlöst.
men jag antar att man får bara acceptera att alla misslyckas..... men det är JÄVLIGT jobbigt.

Mary said...

jag tycker att du ska gå till skolan i morgon för jag och jaro planerar en liten nv3a-lunch mellan 12-13 i morgon!

Skicka en kommentar