THREE SWALLOWS

26 oktober 2009

Trött

26 oktober 2009

Gud i himlen. Nej juste, jag tror inte på honom. Eftertentafriden varade i cirka 3 dygn varav 18 h spenderades i housekeepingutstyrsel och ett falskt serviceleende medan man bäddar, kånkar på tomburkar och tomflaskor, rynkar på näsan åt allt som ligger i badrumspapperskorgen samt kämpar otroligt med att få bort skitspår i toalettstolen. Med andra ord gör jag allt som står i min makt för att hålla uppe hotellets anseende fastän de slarvat med min lön.


Idag började vi två nya kurser, envariabelanalys (matte) samt objektsorienterad CAD. Kan någon tala om för mig hur det här ska gå till? Hur har tidigare studenter klarat sig, hållit ut, överlevt alla examinationer?! Hur ska jag göra det? Jag som inte ens kommer ihåg att kurslitteratur måste ingå i min budget.


3 Comments:

Morgan said...

Heja dig! Du måste bara se till att vila ibland, du är så himla på gång. KRAM

Tove said...

Envariabelanalysen är helt fantastiskt rolig Marie. Jag lovar dig.
FAAAAAAAANTASTISKT rolig!
Om man bor i motsatslandet då vill säga.....

Mary said...

åh tove! då kan jag be dig om hjälp :D

Skicka en kommentar