THREE SWALLOWS

28 oktober 2009

I shouldn't but I will

28 oktober 2009

04.30. Det är då Lollo hämtar mig i morgon. Hon ska hälsa på tysken i München. Vi tänkte oss frukost och häng på landvetter innan vi hoppar på våra plan. Tänk att vi åker samtidigt. Tänk att vi kommer hem samma dag. Slumpen slumpen.


Jag tror inte att jag borde åka. Love blev förresten förhörd när han kom fram. "Hur har du råd att komma hit när du är timanställd?" "Vad jobbar din mamma med?" "Vad ska du göra här?" "Vad gör din kusin här?". Osv. Undrar om dom har luskat ut något om mig. Är lite nervös. Göteborg-Paris-Washington-New York-vandrarhemmet. Hoppas jag hittar till vandrarhemmet. Hoppas att jag kommer in i landet, hoppas att inga flighter är inställda, hoppas att mina pengar räcker, hoppas att jag inte blir överfallen eller rånad. Om jag inte är hemma på onsdag är det väl nått sånt som hänt. Hoppas det blir kul.

0 Comments:

Skicka en kommentar