THREE SWALLOWS

13 oktober 2009

Jag får liksom ingen ordning

13 oktober 2009

Jag vet inte varför det är så att humöret skall komma i perioder, helst som ett regn av kanonkulor så att man tappar andan och dör... Mjo, om det är något som är regelbundet så är det väl mitt användande av ordet "dö".

Plugget går dåligt. Misslyckas med allt jag gör i skolan just nu, väldigt stressande. Jag är nog inte så stresstålig. Önskar bara att jag kunde göra lite mer saker som jag tycker är kul. Tänka på annat. Kan inte ni bortflyttade vänner komma hem och göra det ni gör som får det att kännas lite trevligare? Fikor, promenader, matlagning och filmkvällar. Filosoferandet. Allt det ska väga jämt med skola.

Skall sluta beklaga mig. Om jag bara pluggar istället för att sitta här får jag ju snabbare ledig tid. Det är ju så dom brukar säga.

3 Comments:

Anonymous said...

jag vill ses någon dag marie!
kolla på film, gå promenad, laga mat, fika.. :D
/maja

Mary said...

när mina tentor är gjorda så ringer jag dig! :D

Anonymous said...

det låter bra:D

Skicka en kommentar