THREE SWALLOWS

02 juli 2009

Oförutsedda utgifter?

02 juli 2009

Igår fick radiotjänsten tag på mig. Så nu betalar jag tvavgift för en tv som inte är min i en lägenhet som inte heller är min. Jag försökte snacka mig ur det men misslyckades. Han var bestämd. Jag sjönk faktiskt så lågt att jag började skylla på alla andra som bott i lägenheten innan mig och han som faktiskt äger den men de sa att NÅN måste betala och det NU. Men... det verkar som att dom inte kan vara utan mig på jobbet i alla fall för de ringde in mig fre-sön (TACKOLOV!)

Idag var vi på Fredriks land och grillade och badade. Det var faktiskt en okej badplats med lagom antal brännmaneter. Och det var helt okej med grillad korv, jordgubbar och glass! Grattis på 19 årsdagen Tobbe.

Picknick i Öjersjö förra helgen (Ida 20 år!):


0 Comments:

Skicka en kommentar