THREE SWALLOWS

07 mars 2009

Det svenska folkhemmet

07 mars 2009

Det här är andra helgen jag är ledig i år. Inte bara det, det är andra helgen i rad jag är ledig i år. Plötsligt känns något så overkligt som framtid, eller framför allt den närmaste framtiden lite olustig. Det här kommer utan tvekan bli mitt livs dyraste vårtermin... Hur som helst var ledighet inte så tokig just den här helgen i fråga. Har hunnit plugga på historian (tills nu då jag övertalade Jimmy att göra sammanfattning på de sista 4 sidorna mot att han får min sammanfattning på alla övriga sidor). Fast nu kanske jag visar mig duktigare än vad jag är, jag har nog tagit det riktigt lugnt egentligen. Köpte godis och låg och läste Twilight några timmar på eftermiddagen.

I morgon bär det av till Lund! Buss kl 0700 tätt följt av mera historieplugg förhoppningsvis. Någon nytta måste man ju kunna göra på 3½h. Hoppas att LTH är den rätte för mig. Det blir vår första date i morgon... SPÄNNANDE!!!

Juni 2008

0 Comments:

Skicka en kommentar