THREE SWALLOWS

24 april 2008

I've got sunshine

24 april 2008

Jag är redo. Kl 17:00:00 smäller det. Då släpps körtiderna för vecka 21 och jag skall inte misslyckas med att boka en den här gången!! I väntan på detta passar vi på med ett blogginlägg så att josefine har nått att fördriva tiden med på kontoret om dagarna (jag menar inte att du inte jobbar utan mer utöver dina fakturor och det där).
Ska man gå på balkanbeatparty i helgen eller ej? Jag hade storartade planer på att göra en del skolarbete, städa, sy, jogga-projektet och bara njuta av helg. Men jag kanske kan ordna så att det ena inte behöver utesluta det andra... Hm.
Igår lämnade jag ohmygod-gruppen, kändes otroligt skönt och otroligt tråkigt på samma gång. Antingen blir jag lite mer peppad till i höst eller så har jag helt enkelt gjort rätt. Tiden får väl utvisa som vanligt.

Om du inte ringer mig snart skall jag hemsöka dig i dina drömmar tills du tar dig i kragen och hör av dig så att jag vet hur jag ska göra med min sommar för annars tänker jag sabba din.

image183
image184
image186image187
image188
image185

0 Comments:

Skicka en kommentar