THREE SWALLOWS

16 februari 2008

Om sex veckor smäller det

16 februari 2008


Varför snöar det?! Jag som precis hade börjat ställa om mitt sinne och tänkande till mitt nu-är-det-vår-sol-och-varmt-och-jag-är-lycklig- humör. Men lycklig, det är jag ändå. Saker har äntligen börjat lösas och ändras till det bättre. Numera har jag inget att klaga över, och det oroar mig kanske smått. Kan det verkligen fortsätta såhär? Att man är lycklig? Det måste finnas en hake. Det brukar det ju alltid göra. Eller är det så att jag trivs bäst i små motgångar för att jag ska ha nått att bita i, nått som ger ett värde i min tillvaro. Jag har allt!

Ikväll ska jag och Anna laga en god middag, ev någon vegetarisk version av Flygande Jakob och så blir det 2:a avsnittet av Melodifestivalen kl 20. Tänka sig att Lasse Lindh ska delta, känns lite smått otippat. Tänker tillbaka på min halvt emofjortisindiepopparperiod av mitt liv. Då var det Lasse Lindh som surrade ur högtalarna. Gamle vän vi ses igen!


image126

0 Comments:

Skicka en kommentar