THREE SWALLOWS

05 oktober 2007

miss me somebody

05 oktober 2007

Vaknade upp imorse utan att vilja gå upp (okej, jag vet att det inte är så himla ovanligt men) mina ögon var helt torra och igenklistrade som de kan bli när man har linser och jag var jätteyr och det var svinkallt i rummet och mörkt och okristligt tidigt på morgonen, 05.30. Jag sov 40 min till sedan stressade jag till bussen. Jag brukar aldrig göra så. Jag brukar vara duktig. Haha. Just kidding. Vi spelade basket på idrotten och mitt lag sög verkligen för vi förlorade varenda lek och varenda match vi deltog i. Typ 0-7 till oss. Bra jobbat. Sedan hade vi tre timmar håltimma och så matte och fysik. Hur står man ut att gå natur egentligen?


Det är helt sjukt vad skönt det är att komma hem från skolan och upptäcka att det är fredag och att man inte behöver åka till skolan på tre dagar och att det närmaste man behöver koncentrera sig på är vad man ska göra av tiden. Det bästa av allt hade varit om jag hade vart helt ledigt och inte hade behövt göra någonting. Men nej så blir det inte. Inte den här helgen. Ikväll ska jag hänga med otto och bella. I morgon ska jag träffa Josefine och laga lunch i Saron, våran heta skinkpasta från Sundsvik. Yeay. Vid fyra börjar vi väl steka de fyra hundra hamburgarna och värma de fyra hundra hamburgerbröden och skära grönsaker till de fyra hundra hamburgarna. Varför? Det är lägeråterträff! Alla små tonåringar och alla ledare! Det kommer bli så kul att träffa alla igen.

0 Comments:

Skicka en kommentar