THREE SWALLOWS

26 maj 2007

You have to learn to crawl before you learn to walk

26 maj 2007





Lördag eftermiddag och jag är precis så trött man kan vara när man inte sovit på en natt. Igår kväll var vi ett par stycken (jag, rasmus, colin, jimmy, axel, tobbe, erik, david) som myste och fikade på vasa och promenerade 1½ h runt hela stan i väntan på bion som började 23.15. Andra långgatan en fredag kväll var dock ingen hit. Vi skulle se Pirates of the Caribbean på Palladium men filmen blev lite av en besvikelse. Den var 3 h lång och alldeles ganska trist här och var. Vid halv tre skilldes vi åt på drottningtorget och alla drog hem till sängarna. Jag gjorde en liten avstickare och dök inte upp här hemma förrän 12. Möttes av ett tomt och tyst hus. Känns fruktansvärt skönt att få vara lite själv. Jag har städat lite, fixat internet, vikt alla kläder i hela garderoben, rensat bokhyllan, kokat gröt, druckit  te, nynnat på musik och sorterat ut blivande second hand kläder.



Veckan som kommer känns fullspäckad av både fruktansvärt hemska skoljobb men det blir självklart även tid till att roa sig! På torsdag tar Filippa studenten så det blir studentfest hela dagen.  På onsdag ska jag hjälpa till med matlagnignen till hennes studentfest. På fre bilar jag upp till huvudstaden tillsammans med Louise och träffar Martina & Henke men även Matte et Ida! Miss you guys so much.

0 Comments:

Skicka en kommentar