THREE SWALLOWS

16 mars 2007

timglas

16 mars 2007


image83


det kunde inte ha varit skönare med fredag än nu faktiskt. my god vad jag blivit skoltrött på senaste tiden. de fyra senaste proven har gått medel, för att inte tala om dom två jag skrev idag. mah.

på onsdag blir det till att flytta. jag är lite tveksam till hur smidigt det kommer att gå faktiskt med så många parter inblandade men det blir säkert bra. det får dom ordna helt enkelt.

jag och sofia tillbringade sista lektionen på 1½h fysik med att snacka lite om killar. jag önskar att det fanns ett bra svar till vilken väg man ska välja. ångest. som sofia säger, att kärleken ska tåla en del oväder, hur vet man när det är bäst att bara låta det gå?

jag är glad att våren har kommit. solen och värmen, och promenaderna och glassen och den friska luften, fåglarna, jakten på avslutningskläder, flirtar, allt som hör till. det kommer bli bra.

0 Comments:

Skicka en kommentar