THREE SWALLOWS

20 mars 2007

the struggle continues

20 mars 2007


Den nya bloggtrenden, jag har fullkomligt tillägnat den min själ. då menar jag ju inte
mitt egna oregelbunda och ointressanta bloggande, utan den alljämt växande listan
av vänner som funnit detta tidsfördriv. när man sitter här och skriver det som faller en
in, så blir det en massa skumt man får ur sig, och det är så intressant att läsa vad
andra har i sina tankar. man kommer folk närmare genom att förstå hur de resonerar
och filosoferar. impressive.

det här är den absoluta sista kvällen jag tillbringar framför datorn i det här rummet, i
det här hemmet. men jag ska inte låta det jag inte kan påverka tynga ner mitt sinne,
nej, ty det är med gott mod jag återigen kastar mig ut i det okända. longing for new
experiences... maha. det är nästan så jag har lyckats lura mig själv att känna den där
erövra-världen känslan.

jag måste sluta med mina små lekar jag leker. än så länge kan jag inte se några
alltför allvarliga konsekvenser av dem, men det känns inte bra. min kvinnliga (?)
intuition har börjat lägga sig i och säger att jag absolut borde tänka över situationen
en aning. if ya keep digging for gold you'll end up broke...

0 Comments:

Skicka en kommentar