THREE SWALLOWS

04 mars 2007

Startpoint

04 mars 2007



En del har förvånansvärt lätt för att öppna sig i sina bloggar men jag tycker verkligen det är svårt att uttrycka sig o göra sig intressant. Men det kanske beror mer på ens karisma, mer än ofta tvivlar jag på min. När det är fritt att skriva vad helst behagar en kanske man ska undvika att rabbla upp vad man gör hela dagarna. Det är urtrist. Istället funderar jag på att bara dela ut mig själv så folk kanske får en chans att se vem jag är. Fast det där lät helt fel, vem skulle bry sig?

Jag vill bara gå och försvinna någonstans just nu. Jag förvandlade en oskyldig liten lek till en värkande kärleksångest. Man undrar ju varför det krävs så mycket som ska klicka för att man ska kunna ha ett fungerande förhållande. Just nu klickar det inte någonstans.

Helgen i övrigt har varit hyfsat bra men nu kallar plikten. Jag pallar inte med mitt liv.

0 Comments:

Skicka en kommentar