THREE SWALLOWS

23 december 2006

Noel

23 december 2006



Det har vart lov ett par dagar och det känns bara skönt att komma ifrån allt och lugna ner sig. Finns en massa jag skulle vilja hinna göra på lovet, men nu har jag bara bestämt mig för att inte planera en massa saker utan bara ta det som jag känner. Jag orkar inte annars.
Idag har vi vandrat runt lilla delsjön i joggingtakt fast med stora kliv, och så har jag och miriram varit och hälsat på den hårt arbetande Ida på Max. Älskar henne. Har klätt granen idag också, med vitsilvriga och blodröda kulor och ett rött band genom allt ihop. Mysigt får jag lov att säga.
Julen i år ska jag fira med både Farmor och Anderssons. Först blir det dopp-i-grytan hos farmor vid lunchtid, pappa skulle höra av sig mellan 12-13. Sedan blir det Kalle Anka här hemma och en trevlig julafton I hope.

0 Comments:

Skicka en kommentar