THREE SWALLOWS

31 december 2006

The Last Day

31 december 2006

julafton yeay


Det känns konstigt att det är sista dagen på året. I morgon börjar allt om igen, från början. Igår började jag skriva en sammanfattning av mitt 2006, och jag blev lite chockad över allt som hänt, hände det verkligen i år? Det var vart både bra och dåliga saker såklart.

Ikväll ska jag fira nyår med Ingvar. För dem som är hemma blir det bakpotatis, oxfilé, bernaisesås. Men Filippa ska ut, Dennis och Miriam ska antagligen till Olof och Louise jobbar till 22. Vid fem ska jag och Ingvar upp till utkiksplatsen och titta på GPs fyrverkerier. Ooh, exciting..



Jag är trött och förkyld och jag har tråkigt. Och jag har vart vaken i 3½h. Ska man plugga snart kanske? En vecka kvar av lovet bara, det är tragiskt. Att ha hela våren framför sig, avsluta alla kurser. Yeay, somliga dagar vill man bara gå och gömma sig.


Och jag bara klagar.

0 Comments:

Skicka en kommentar