THREE SWALLOWS

12 oktober 2006

4th day

12 oktober 2006

Jag bröt löftet jag tummat med Olof, och det känns inge vidare. Hade jag ingen bättre självbehärskning än så? Men annars är det alright. Planerar att åka till Sthlm över lovet, träffa syrran och kanske Max också, får se hur det blir med den saken. Måste inhandla julklappar medans jag fortfarande har pengar, nästa månad ska det shoppas skor och väska. Eller borde jag göra omvänt? Eller?

Skällde ut Adam och Martin idag. De har hållit på att kalla mig pervo sen ett skämt igår, skitirriterande. Nu påstås det att Adam har sett porrbilder på mig, vilket är helt untrue. Varför skulle jag skicka porrbilder på mig till honom? Idiot.

Måste plugga fysik ikväll. Jag kommer aldrig klara provet annars. Usch usch, längtar tills jag är färdig med kursen. Nästa år är det varken fysik, kemi eller franska. Yes!

0 Comments:

Skicka en kommentar