THREE SWALLOWS

04 februari 2011

Middle of nowhere

04 februari 2011

Som vanligt går dagarna alldeles för fort och det känns som att man inte alls hinner med. Det går aldrig att ligga i fas i skolan hur mycket man än försöker! Det är härligt att det börjar bli lite varmare och lite ljusare på dagarna. Har redan börjat använda mina converse igen i hopp om att våren ska komma ännu snabbare.

Om en vecka går jag av min post i Fote. Tänk att vi redan suttit ett år! Fast är redan inne på att söka nästa grej. Senaste två veckorna har jag aspat Vnollk. Förra onsdagen var det tipspromenad, nollbricksgranskning (där vi fick klä ut oss till jättehårda Vnollk och granska deras brickor) och matlagning i Verum (puben på V-sektionen). I fredags tittade vi på handboll i Kajsabaren och sedan bastu och bad i kårhuset och häng och capsning i Pleerum (Vnollks föreningsrum). I onsdags var det aspomsitts så vi aspar (20 st sökande) hade sittning för Vnollk och deras pateter 3 år tillbaka. Jätteroligt! Ikväll är sista aspaktiviteten med spel och häng och i nästa vecka är det sektionsmöte då nya directeur och casseur i Vnollk ska väljas in som i sin tur väljer in övriga poster. Hoppas att jag kommer med!

0 Comments:

Skicka en kommentar