THREE SWALLOWS

04 augusti 2010

Summer in the city

04 augusti 2010

Jag upptäckte just att jag hade 4 dagar gammal mjölk i kylen. Herregud. Det är som att ha varit bortrest eller något åt det hållet. Och på hotell har jag varit! Senaste åtta dagarna har jag varit ledig en dag. Men nu har jag bara fem arbetsdagar kvar den här sommaren. Usch vilken sommar det har varit. Tre månaders jobb och omtentaångest (större tid lagt på själva ångesten snarare än effektiv pluggtid). Och bara en gång har jag badat. Vad är sol? Note to self: inga omtentor nästa sommar och skaffa ett nytt jobb.

I måndags kväll fick jag oväntat besök, Jaro kom och hälsade på och visade upp sin nya iPhone. Som inte verkade fungera helt felfritt. Och det gör inte min heller. Den var stendöd ett helt dygn och jag visste inte vad jag skulle ta mig till utan telefon. Gött var det med gamla 3310an.

2 Comments:

Tove said...

hahaaaa Jaro - så ägd!! nä, jag skojar...
och MARIE! Bara badat en endaste gång?! det var då inte bra. men än är det inte för sent!!!!!

Jaro said...

=(

Skicka en kommentar