THREE SWALLOWS

16 juli 2010

Dog days are over

16 juli 2010

Om det är någon som undrat vart jag tagit vägen så har jag pendlat mellan jobbet och soffan där jag läst geologin. Med andra ord, inte så mycket att uppdatera bloggen med. Idag var jag i alla fall ledig igen och jag tog tjuren vid hornen och gick till skolan för att börja med mekaniken för första gången i sommar. Det var fint väder ute men det gjorde inte så mycket. Det var lite folk i skolan, mest utbytesstudenter. Påminner om när jag pluggade i skolan på jullovet, de främmande språken i bakgrunden var där då med.



Så här ser det ut utanför fönstret när man pluggar på sommaren.




Fina kyrkan. Inget krig om sittplatser för en gångs skull. Alla fanor som brukar hänga i fönstret var spårlöst försvunna.



Mönstret på min nya klänning.

0 Comments:

Skicka en kommentar