THREE SWALLOWS

17 juni 2010

B-b-b-bennie and the jets

17 juni 2010

God kväll! Ville bara säga att jag haft en urmysig dag med jättevarm och solig förmiddag, inte lika varmt och soligt när vi skulle ligga i slottskogen dock (men det blev ju fika istället och det är ju aldrig fel!) och till sist häng med Erik som blev ett underbart avslut på dagen (bara synd att jobbet ringde in mig till i morgon och jag kände mig tvungen att sticka hem tidigt så att jag inte försover mig som när jag skulle till Paris). För att Erik gör så god veganmat har jag blivit så inspirerad att börja käka tofubiffar. Det kan vara den bästa matupplevelsen jag haft på länge (t.o.m bättre än paris-crêpen!). Oh la la.



En supermysig trädgård i Paris som jag och Siri hittade när vi letade efter en supermarket så att vi kunde köpa vin.

1 Comment:

Tove said...

Gud vilken mysig trädgård! Ser helt overklig ut! I like very mucho.

Skicka en kommentar