THREE SWALLOWS

07 april 2010

Bin och ödlor

07 april 2010

Idag var det jordbävning utanför Sumatra igen. Jag drömde ju om jordbävning natten till igår! Och såklart blev det tsunamivarning på det men det är nog lugnt nu. Idag svimmade jag, tog ner ett bibo och tog honungen och jagade ödlor. Sedan åt vi middag på hotellet som vi bodde på i 6 veckor för 8 år sedan när vi flyttade hit och väntade på att alla grejer skulle komma. En del personal kände igen mig men jag kände inte igen dom så det var lite pinsamt.










2 Comments:

saraboy said...

Svimmade?! Jag hoppas du menar simmade... Om inte, är du OK?

Mary said...

Hm jag vet inte riktigt varför jag svimmar här (hänt tidigare) men gissar på en kombi av dåligt blodtryck och värmen. Men det är ganska obehagligt! Mamma sa att det såg ut som jag fick ett epilepsianfall och hundarna började skälla :/

Skicka en kommentar