THREE SWALLOWS

23 april 2010

Aj aj aj så får man inte göra

23 april 2010

Jag älskar cortégen! Kanske inte tillräckligt för att göra om det nästa år för att det var så dyrt, men desto större anledning att njuta av årets 10-dagars öldrickande på dagisplatsen. Idag var det 4e byggdagen och vi har börjat med dräkterna. Jag kommer se skojig ut.Vad gäller ekipaget tror jag det är bäst att killarna får fixa det.. Svetsning är i alla fall inte min grej! Hinner inte lägga upp bilder just nu men här är en Sara tagit och fler bilder från allt kring cortégebyggandet och dess aktiviteter finns på cffc.se. Taggar för The Sounds nästa vecka! Och V6:s Avatargasque om man får tag på biljetter.

4 Comments:

Lollo said...

Marieee, jag vill seeee!!! :(

§ said...

Hahahaha jag vill vara Avataaar!

Oliver said...

hallå där, vad heter den där låten?

Mary said...

Den heter Aj aj aj så får man inte göra med Karin Gehander :)

Skicka en kommentar