THREE SWALLOWS

07 februari 2010

Sälja-sig-själv-veckan

07 februari 2010

Den här veckan blir party. Tenta om 1½ dygn direkt följt av CHARM (Chalmers arbetsmarknadsdagar) och födelsedagsfirande av Jonathan som fyller år. På torsdag är det sektionsmöte och inval till Vnollk, Fote mm. Jag ska söka ordförande i fotoföreningen men är lite smått rädd för att presentera mig själv för sektionen och motivera varför just jag ska röstas in. Men ser i alla fall fram emot detta! Jonathan ska söka kassör och Henrik och Josefine ville också vara med. Och Håkan från årets Vnollk. Kommer bli grymt!

Funderar på vad jag ska göra för att undvika hotellet i sommar. Hoppas jag lyckas få något sommarjobb/praktik under CHARM. Eller Liseberg som fortfarande inte svarat. Eller kanske jobba i Norge? Men jag är nog lite för lat för att leta boende och jobb för det. Såvida inte någon annan också är sugen?!

pacifik! - Reveries

0 Comments:

Skicka en kommentar