THREE SWALLOWS

14 januari 2010

Lite mer nöjd med livet

14 januari 2010

( ) Inledande matematik 7,5p (jävla helvetesskit...)
(x) CAD och programmeringsteknik (Matlab) 7,5p
(x) Byggande i samhälle 7,5p
(x) Matematisk analys i en variabel 7,5p

Ser ni?! Jag har klarat 3/4 av höstterminen! Jag kommer få csn!! Mitt liv är räddat! (Och jag kommer få två veckors påsklov!!!!!)

Bara en tenta i inledande matematik kvar innan skolan börjar. Tänk om man kunde slippa omtentor i sommar? Det hade varit ganska awesome.




Franks 18 jun 2009

5 Comments:

Otto said...

Duktigt Marie! Och fina bilder!!!

Mary said...

Tack! :) Och det är väl klart att det blir fina bilder med så snygga människor som motiv.

Ida said...

Du är grym! (Jag har precis fått reda på att jag klarat höstterminen också:) Känns skitskönt!)

Mary said...

Nej du är grym Ida!

§ said...

Ni är grymma!

Skicka en kommentar