THREE SWALLOWS

22 januari 2010

Jag vill daansa i neeooon...

22 januari 2010

Ät inte fil och flingor i sängen. Det är väldigt hög risk att man spiller (om man är jag!).

Jag är jättejättetrött. Varje dag omger jag mig av underbara människor ända till sent men man blir ju så trött. Igår var det pubrunda på Chalmers! Vi var ett stort gäng gott folk. Mycket trevligt. Den bästa avslutningen på Hubben med singstar och Dansa i neon. Kom hem för ett tag sen och var tvungen att vila lite vilket slutade med att jag somnade och sov 2 h och vaknade förvirrad och ännu tröttare. Men var ändå tvungen att stiga upp för ikväll är det korridorsfest. Hugaligen :)

1 Comment:

Anonymous said...

Ät inte skorpor i sängen! Då blir den smulful! Eller kanske snarare smulfull. Eller ngt...

Skicka en kommentar