THREE SWALLOWS

18 januari 2010

Arpeggio

18 januari 2010

Jag var lite väl optimistisk när jag bokade tvättid kl 06-08 idag. Men jag kom upp! Dock måste jag hålla mig vaken också...

Igår kom grannen förbi för att locka med mig på bastu och simtur. Han tyckte att det var varmt i lägenheten och berättade att jättemånga hade felanmält men att Chabo vägrade höja tempen. Till slut hade en student gjort det enda möjliga och hört av sig till GP, och det hela slutade med att de skruvade upp i onsdags. Tyckte väl att det blivit varmare! Hurra hurra!

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.288071-kallt-lage-for-studenter

"Always been trying to get reached all the time but I'm not
Into this thing with the hugging in mingeling spots
Always been scared to be rude or show bad attitude

Trying to be kind for my own peace of mind – is that good?

What can I do to let you in?

I've been living in doubt at least for a year
How can I show i want you here?

I have never been good at keeping people near

Keeping people near


Let's do something out of the ordinary

Let's do it good and do it now"

Friska Viljor - Arpeggio



0 Comments:

Skicka en kommentar