THREE SWALLOWS

29 december 2009

-___-

29 december 2009

Det är ganska skönt att ha lov, men det är ganska jobbigt också. Dels är man ledig och kan äntligen göra som man vill, typ träffa kompisar som man annars aldrig hinner se eller vara hemma en hel dag och slappa utan att behöva skynda iväg på nått. Sen har man lite grejer man borde göra, typ omtentaplugga. Jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt att plugga själv. Det är mycket mycket bättre att gå på föreläsningar, be lärare om hjälp och sitta tillsammans och plugga än att tvinga sig själv till att få nått gjort. Jag menar, så fort någon kompis ringer är man sjukt tacksam att slippa undan. Och det kanske är lika bra att man överdoserar det sociala umgänget när det är lov när man inte hinner ses så mycket sedan. Eller så pluggar jag järnet nu och låter mig inte distraheras så att jag kan vara ledig alla kommande lov istället och verkligen hinna hänga då, med gott samvete! Fan vad svårt det ska vara.

Idag köpte jag nya sängkläder på H&M Home:

0 Comments:

Skicka en kommentar