THREE SWALLOWS

19 december 2009

Är den som har lov: FRI!!!

19 december 2009

Vad bra det känns när det är lov! Ända sedan tentan i torsdags har jag som glidit på små moln. Det har varit öl på andra lång och det har varit fika och gå på stan, det har varit jobb och middag hos farmor. Igår kväll fick jag äntligen träffa den saknade Josephine och nu vill jag såklart ännu mer läsa utomlands. Typ England. Och så vill jag åka till Östeuropa i sommar, och kanske jobba där när jag blir stor. Men först måste jag hitta en praktikplats för sommaren. Jag har inte lust att vara städerska längre.

2 Comments:

Jimmy said...

Så sjukt fusk, mina tentor börjar 12e nästa månad, så måste sitta hela julen och oroa mig över dem. :( Extra läskigt när det är på en 30p-kurs med 400 tecken, 600 beståndsdelar, grammatik, hörförståelse (kineser kan inte prata riktigt) och all möjlig skit de har hittat på.

Aja, tänkte bara ge dig ännu mer anledning att glida runt på molnen :)
(Moln heter 云 btw)

Mary said...

Åh hoppas det går bra! Låter verkligen väldigt läskigt. Jag har omtentor i inledande matematik och matlabprogrammering den 13e och 17e. Men man måste vila lite också :)

Skicka en kommentar