THREE SWALLOWS

27 november 2009

Gibraltargatan

27 november 2009

Funderar på målarfärg... Vilken sort? Vilken färg? Hur mycket? Hur dyrt? Var ska jag köpa det? Hur ska jag ta mig dit? Hur mycket ska jag köpa? När ska jag hinna detta?

Funderar även på soffa. Vanlig eller bädd? Bekväm eller modern (går det att kombinera?). 2-sits med pall eller schäslong? Och vidare till sängen. Borde jag höja upp den till taket med en ful stålkonstruktion från IKEA eller kan den stå kvar på golvet? Plats vs. säkerhet (jag skulle med största sannolikhet ramla ner någon gång då jag tycker att loftsängsräcken är otroligt fula.
Och så någon form av matbord/skrivbord, kanske ett klaffbord? Eller barbord? Och så behöver jag en hylla för skolböcker och krafs. Hur ska detta få plats?



Jag kommer inte att få plats. Jag behöver hyra ett förråd.

5 Comments:

Morgan said...

Oj, är det ett pentry jag skymtar där? Då har vi praktiskt taget lika dana lägenheter:)

Mary said...

hur har du löst möbleringen? :)

Morgan said...

Jag har ingen soffa, jag har en fåtölj. Sen har jag bara ett fönster, så en bokhylla får plats på fönsterväggen.sängen står i hörnet mot toaletten och skrivbordet (som är sjukt stort) står vid fönstret. Sen har jag inga mer möbler, utan får trycka igen garderobsdörrarna med pålar så de inte ska gå upp:)

§ said...

Det kommer bli jättebraaa! Jag vill också inreda min egen lya..

Lollo said...

Ahh nice, du gjorde en kad (cad?) Hahah, grymt!! :D

Skicka en kommentar