THREE SWALLOWS

15 oktober 2009

Torsdag 15 oktober

15 oktober 2009

Kära dagbok,


Idag har jag varit ledsen. Sedan blev jag glad. Jag har pluggat matte hemma. Och så åt jag lunch och tittade på Sjunde himlen. Sedan gick jag till Ica och köpte 6 st clementiner och 2 st Twix. Jag har en kvar i väskan. Så åkte jag till skolan och lämnade in Matlab-uppgiften och sedan åkte jag till Kronhusbodarna och träffade Sara, Jonathan och Christopher. Efter det gick jag och Sara till Mcdonalds så att jag kunde köpa en cheeseburgare till middag och sedan gick vi till Fröken Olsson och pluggade mera matte. Där träffade jag först Jimmy och sedan Stina. Sedan blev det mörkt och jag åkte hem. När jag kom hem så hade räkningen på min kamera och försäkring äntligen kommit så jag har kunnat betala den. Sedan har jag hängt lite med Erik och vi har sorterat i köket och tömt avloppet under badkaret. Sedan satte jag mig vid datorn och såg att min kappa blivit såld på Tradera. 105 kr + 85 kr = 190 kr till mig snart! Nu ska jag snart sova för imorgon blir det mycket mera matte och sedan blir det Shantel på musikens hus. Oooopa!

0 Comments:

Skicka en kommentar